CHOKER

Läppstift - NYX Liquid Suede "Kitten Heels"
 
Såg ut såhär i fredags när jag var på en get-together hos Nora. Var som en liten avskedsgrej eftersom hon ska till Sydamerika i 3 månader och Mira flyttade dagen efter. Det var väldigt trevligt, vi drog till kb efteråt som vanligt! Kvällen till ära hade jag på mig min nya body från Missguided som jag fick stoppa ner i bh:n lite grann eftersom urringningen var väldigt djup, är nog tänkt att ha utan bh egentligen men orkade inte stå och tejpa i all hast. Ni får leva med att det ser lite märkligt ut på bilderna. Köpte även det tunna mockasnöret inne på Panduro när vi var och shoppade i veckan, sådana här halsband är ganska inne just nu och jag tycker det kan göra väldigt mycket till en outfit. De är slutsålda överallt men vem säger att man inte bara kan göra sitt eget? 
 
Upp