Waves

 
 
Haha, alltså denna helgen. Helt galen. Ibland undrar jag över livet. 

Hursomhelst, har hunnit med att vara med Eric, åka till Ikea samt Ilva med Karin, varit på fest, pluggat och haft halva jävla havet i källaren. Festen var rolig, kände inte överdrivet många där så det var kul att träffa lite nytt folk! Somnade vid 3 och tre timmar senare springer min bror upp och väcker mig och Karin i ren panik. Han sover nämligen i källaren...alltså herre. Vi spenderade en himla stor mängd av dagen till att springa in och ut med hinkar tills vi slutligen fick tag på en pump. Ett tag var vattnet så högt att man fick vada runt, och de flesta möblerna där nere är rätt körda. Men man får vara glad att det inte var värre! Förstörelse är dock verkligen något som kan få mig att bli illamåendes. Så himla sorgligt och onödigt på samma gång. 
Planen för idag var egentligen att träffa tjejerna och äta pizza men det blev inget med det pga detta då. Vi får helt enkelt ta det en annan gång! Nu på kvällen har jag mest njutit av att ligga i varma kläder i min säng, snart blir det mat och sedan ska jag sova. Sjukt trött, men har ändå haft en bra helg på sina kanter. Hoppas ni har haft en fin helg som kanske avslutades på ett lite bättre sätt än vad min gjorde ♥
 
 
Upp