Sayin' you runnin' but you ain't going nowhere


Hej, längesedan jag bloggade nu men helt enkelt inte tänkt på det! Bilderna ovan är mina två senaste från instis. Har haft en ganska bra vecka faktiskt, relativt lugn så har hunnit kolla en del skins om kvällarna haha. Gillar faktiskt sista generationen mer än vad jag trodde jag skulle göra. Imorgon har jag endast två lektioner (slutar elva) och sedan ska jag gå i stan med tjejerna för att hitta födelsedagspresent till en tjej vi ska på fest hos nästa helg. Jag kanske ska köpa ny ögonbrynspenna också, får se om jag pallar, men snart är den slut och då blir det panik. Sedan ska jag hem, gymma och sedan till Maxime på kvällen för att ha mysig middag med henne och Ella. Var ett tag sedan vi träffades vi tre. På lördag fyller min pappa år så då blir det restaurang på kvällen. Det är i princip mina planer, utöver det blir det nog en del plugg men även chill. Hoppas ni har det fint! Ska försöka bli bättre med att blogga, lovar. Pussss ♥

 
Upp