Cruella de Vil

Ursäktar verkligen min bloggning, men har helt enkelt inte haft inspiration. JAG ÄR OFFICIELLT KLAR MED ALLT SKOLARBETE. Fatta känslan. Det som stressar mig nu är istället alla presenter jag måste fixa... har ändå kommit en bra bit så har bara några små saker kvar men kan inte ni få ångest över sånt ibland? Don't get me wrong, jag älskar att ge och se någon bli genuint glad över det den får, men när man ska byta presenter och man får prestationsångest? Typ, är min present till dem lika bra som den jag kommer få??? Sånt kryper på mig vilket leder till att jag funderar alldeles för länge och krånglar till presentköpet mer än vad det behöver vara. Men jag hoppas med hela min själ att folk blir glada för vad de får! Annars får de va ärliga and we will fix it. Detta ovan var min outfit idag btw. Kände mig som hon som ba klär sig i svartvitt i 101 dalmatiner. But das me everyday.
 
Upp