You took my soul and wiped it clean

 
Bonjourrrr, dagarna här bara flyger förbi. Mestadels ser vi på slott och trädgårdar men häromdagen fick jag shoppat lite hehe. Blev en ljus jeansjacka eftersom jag velat ha en så länge men aldrig tagit tag i det, den är väldigt fin och mjuk på samma gång. Sedan köpte jag ett par sandaler eftersom de jag packat med mig gått sönder (och kanske för att jag gillar skor) samt en billig khakigrön blus för 10 euro. Idag har vi mest suttit i bilen för att ta oss till den staden vi är i nu - Beaune. Vi bor på ett mysigt familjeägt hotell som verkligen är finare än vad jag förväntade mig. En bra blandning av gammalt och modernt, precis som jag gillar det. 
I bilen idag började jag läsa The Fault In Our Stars som jag köpte innan vi åkte, och hittills är den minst lika bra som filmen, om inte bättre. Även om den kanske är lite cheesy på vissa ställen är det sånt jag gillar. Den är mysig för den är romantisk, rolig och sorglig på samma gång. Nu ska jag snart göra mig i ordning dock för vi ska ut och äta, hoppas ni har det bra! Puss
 
 
Upp