You see only the good, selective memory

 
Alltså vill så gärna ha ett par nya "coola" skor. Jag vet. Har sjukt många skor, hör det från min mamma varje dag. Men jag måste faktiskt rensa ut för har så sjukt många jag inte använder. Det jag har mest av är faktiskt festskor (klackar) och vissa har jag endast använt en gång.. sjukt dåligt. Så känner att vardagsförrådet måste fyllas på. Står i valet och kvalet mellan nike och ett par adidasskor jag bloggade om tidigare. Men de finns typ inte i butik någonstans. De nikeskorna till höger här ovan finns typ hos Nilsons men för att vara helt ärligt har jag craveat ett par Air Max ganska länge. Vet dock verkligen inte om det passar mig?? Men jag gillar dem, så jag menar vad spelar det egentligen för roll? Känner att bara man trivs i dem kan man utan tvekan ha dem. Vill helst ha ett par i grå färgskala men de som säljs överallt är typ sjukt färgglada och vet inte om jag vågar ta det steget. Skulle i och för sig vara bra med tanke på att allt jag har på mig är svart, grått eller vitt. Men å andra sidan vill jag vara safe och köpa ett par som passar till så mycket som möjligt. Nä, vi får se helt enkelt!! Nu ska jag hoppa i säng, puss ♥
 
 
Upp