That fresh feeling

Älskar att enda gången jag bloggar är när jag köper något nytt haha, ni måste tro jag bara shoppar hela tiden. Jag gillar ju att shoppa så visst gör jag det en del, men jag lovar att det inte är så ofta som jag får det att framstå här på bloggen ;) Hursomhelst beställde jag lite nytt smink i förra veckan som jag nu bara längtar efter att det kommer. Finns nog inget bättre än nytt fräscht smink, speciellt inte när allt man har är slut. Skojar inte ens, till min bas just nu lever jag på en tiondels tub bb-cream samt bottenskrap av min snart ett års gamla concealer. Allt som jag beställde hittar ni på lyko! En riktigt bra foundation planerar jag att köpa i butik eftersom det är fett svårt online, men jag kollade lite reviews och tror dessa concealers ska fungera för mig. Om inte kan man ju använda den flytande som highlighter om den är för ljus.
 
1 - IsaDora Velvet Touch Compact Powder 10 Sheer Transparent
2 - NYX Concealer Wand Porcelain
3 - Maybelline Dr Rescue Gel Effect Top Coat
4 - Real Techniques Miracle Complexion Sponge
5 - W7 Camouflage Kit Concealer
6 - Lumene Arctic Sun Bronzer 2 Golden Sun
 
Upp