How to: Corners

Har länge funderat på att slänga ut den gamla tvn jag har i mitt rum som aldrig används. Då återstår en hörna jag inte riktigt varit säker på hur jag ska dekorera förrän nu. I de andra hörnen av mina rum finns nämligen redan typ allt; min säng, min bokhylla, en fåtölj... Men nu kom jag på en bra idé. Eftersom jag har ett nattduksbord mittemot och en byrå bredvid känns inte ett bord så lämpligt. En sittpuff däremot är inte så stor att det känns som att jag har två fåtöljer i mitt rum och den är inte heller en "yta" på samma sätt som ett bord. Har faktiskt redan hittat den perfekta men den får ni se i ett framtida inlägg :) En stor vas planerar jag att placera bredvid, förslagsvis fylld med "pinnar" eller dylikt då en växt hade dött inom en vecka om jag känner mig själv rätt. Var jag vill komma med detta inlägg är alltså att det finns så många idéer att fylla en tom hörna med, oavsett hur rummet ser ut i övrigt! Kolla pinterest för inspiration, annars är några förslag en bänk med kuddar, en hörnhylla att fylla med dekorationsprylar eller sina favoritskor, en stor unik lampa eller en tavelvägg!
 
Upp