COPENHAGEN


Orkade inte riktigt ta bilder så bjuder på ett snabbt ihopslängt kollage på sakerna jag köpte i Köpenhamn igår! Kanske inte de mest spännande sakerna men det var grejer jag velat ha/behövt länge så jag är riktigt nöjd. Var på jakt efter en ny vinterjacka, egentligen letade jag först efter en simpel rock men fastnade för denna fina mellantinget mellan bomberjacka och vanlig dunjacka inne på Weekday. Den kostade 800 kronor så det var värt det. Inne på weekday blev det även en vit ribbad långärmad med djup rygg, världens skönaste och har knappt några långärmade tröjor. På & other stories (som förövrigt har en butik fylld med saker att dö för) blev det två små simpla par örhängen som är jättefina tillsammans. Slutligen köpte jag ett matt toppnagellack från O.P.I som är svindyrt här hemma, eller ja jag tycker ialla fall 155 kr för ett nagellack är att ta i, som var på rea så det fick jag för 100 svenska kronor. Må tyckas onödigt men tycker matta naglar är sjukt ballt och målade på det så fort jag kom hem, har nu matta svarta och typ dör vad nöjd jag är över att jag köpte det.
 
Nog om det, idag har jag haft en latdag här hemma men tog tag i lite plugg även om jag ska försöka göra så lite som möjligt av nu när jag faktiskt har lov. Sedan stack jag till gymmet, duschade och träffade Eric. Nu ska jag spendera resten av kvällen framför skins. Fick världens craving efter müslitoppar så sitter och letar recept, känslan när man inser att det innehåller vit choklad och man tror man varit fett nyttig varje gång man köpt det innan. Aja! Life goes on. Imorgon ska jag träffa Maxime över en fika och sedan ska hon sova här. Puss på er ♥
 
 
Upp