Wednesday/Thursday

Livsupdate: Gårdagen var väldigt mysig, det var jättefint väder så gick runt i solen i stan med min syster och lunchade på Holy Greens. Så gott men tyvärr även dyrt... förstår inte varför en sallad kostar 85 kr när man får en lika god för nästan halva priset på t.ex. GG. Mötte även upp Maxime och köpte churros mest för sakens skull, så mycket folk dock thank god att festivalen slutar imorgon. På kvällen satt jag och mina fina vänner på EH och kvällsfikade och då invigde jag mina nya vans, älskar att de är lightweight så det knappt känns som man har skor på sig. Idag har jag övningskört och pluggat teori samt passat valpis. Denna kväll ska jag bara stanna hemma, är ganska taggad på att bara vara ensam i mitt rum och se någon bra film eftersom jag inte gjort det på länge. Älskar att bara få vara själv ibland. 
 
Vardag | |
#1 - - Anonym:

Vad är GG? /holy greens lover

Upp