New routines

Hej vänner! Jag ursäktar att det blivit lite dålig bloggning på sistone, men har haft en del att göra. I helgen var jag på landet och jobbade mina två sista dagar på sommarjobbet, kommer sakna det så mycket. Men när något slutar börjar något nytt. Jobbade mitt första pass på Hollister igår och det gick bra! Var ganska nervös när jag kom dit såklart men alla verkar väldigt snälla och har förståelse för att man är ny och inte vet hur allt fungerar. Första dagen gick ut på att skriva papper och sedan fick jag lära mig hur provrummet fungerar samt stå lite på lagret den sista tiden. Det är där jag kommer vara mest sedan eftersom jag är "stock associate". Visade sig även att en av mina gamla klasskompisar från grundskolan jobbar där (dock ute i butiken), så liten världen är ändå. Idag börjar jag 12 så nu sitter jag mest hemma och passar valpis samt ska dricker lite kaffe och läser bloggar. Hoppas ni mår bra ♥
 
Vardag | |
#1 - - josephine Asplund:

Ha en bra eftermiddag och super fin blogg, kram :D

Svar: Tack så mycket! Detsamma :)
louisew.blo.gg

Upp