New work clothes

Allt är från Hollister
 
Passade på att köpa lite nya jobbkläder i och med jag har 50% nu de första två veckorna, dessutom är det triple A's nu vilket ger även övriga anställda femtio procent eftersom vi uppdaterar hela sortimentet. Så det är många som shoppar efter sina pass nu ;) Jag är ju inte sådär jätteintresserad av allt butiken har att erbjuda men jag försöker köpa mest basplagg som jag kommer tycka om även utanför jobbet. Känns onödigt att köpa annars. Graphic tröjan köpte jag faktiskt i syfte att ha som pyjamaströja här hemma då jag verkligen måste slänga ut alla äckliga t-shirts jag sovit i i flera år.. men kanske har den någon dag på jobbet innan jag börjar använda den som det. Två flugor i en smäll så att säga. Min dag var bra, stod dock på lagret hela passet men tycker faktiskt det är kul eftersom jag älskar att organisera och avklara olika uppgifter. Tror jag hade blivit rastlös av att vara brand, speciellt sådana här lugna dagar. Packade upp typ fem lådor leveranser men det kommer bara mer och mer hela tiden, panik. Det står dessutom avsatt tid det ska ta att genomföra en shipment vilket kan vara lite stressande men jag är ändå ganska nöjd med min effektivitet trots det självklart går lite långsammare än om någon mer rutinerad gör det. Nu är jag ledig i tre dagar!! Vad har ni gjort denna vecka?
 
#1 - - josephine Asplund:

Snyggt=) Passar även på att säga att du får ha en underbar dag och super fin blogg! <3

Upp