Sunday

 
Åh vad nice det var att vakna av sig själv, första gången på flera veckor känns det som. Befinner mig just nu på landet och ska läsa lite i en bok vi läser i medicinen i skolan. Har inte pluggat något denna helgen om man inte räknar att läsa böcker och det har varit väldigt skönt... vi har faktiskt knappt några prov innan lovet, det jag ska lägga fokus på i veckan är gymnasiearbetet. Jag och Sofia ska även gå på en jobbmässa på fredag, jag har insett att jag verkligen behöver skaffa jobb för mina pengar tar slut för fort. Jag shoppar inte ens så mycket? Tusen kronor i månaden räcker till några uteluncher och sedan är det borta.. Måste dessutom verkligen ha pengar till resorna under våren och sommaren.
 
Efter lunch åker vi hemåt och där ska jag färga Karins hår, sedan har jag inga planer. Hoppas ni haft en bra helg!
 
Vardag | |
Upp